Hodnocení produktu zákazníkem u nás vyžaduje skutečnou objednávku zboží.
Hodnocení je možné odeslat pouze přes příslušný zákaznický účet po doručení zboží nebo prostřednictvím e-mailové výzvy k hodnocení produktu, kterou zákazníkovi zasíláme také po doručení zboží. Objednávky přes e-shop párujeme s emailem zákazníka.
Na tom, zda si výrobek ponecháte, nebo jej vrátíte, nezáleží.
Zveřejňujeme pozitivní i negativní recenze poté, co je moderujeme. Doba uveřejnění (zobrazení) hodnocení je závislá na času zprocesování komentáře zákaznickou linkou.
Celkové hodnocení hvězdičkami (1 až 5) je aritmetickým průměrem všech hodnocení produktu.
Jak napsat kvalitní hodnocení
Transparentnost
Je důležité, abyste sdíleli své skutečné zkušenosti s produktem a byli upřímní a konstruktivní. Nezkreslujte skutečnosti a buďte otevření ohledně vašeho názoru.
Myslete na ostatní uživatele
Mějte na paměti, že vaše recenze může číst mnoho dalších lidí, kteří si chtějí udělat představu o produktu. Buďte pečliví a detailně popište své zkušenosti. Zamyslete se nad tím, co byste chtěli vědět, kdyby to byla vaše koupě.
Pomozte nám zlepšit se
Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná, abychom mohli vyrábět produkty, které budou naši zákazníci milovat. Pomozte nám s naším zlepšováním tím, že sdílíte své názory a zkušenosti.