Rádi vám poradíme s vašimi nejčastějšími dotazy: 

 

Jak si mohu objednat?

Mohu si objednat zboží u vás i bez registrace?

Mohu změnit svou objednávku?

Byla má objednávka úspěšná?

Mohu změnit mou doručovací adresu?

Jak zruším svou objednávku?

Kdy dostanu svou objednávku?

Kde získám fakturu ke své objednávce?

Odkud jsou vaše produkty dodávány?

Mohu zboží vyměnít?

Jak mohu zboží vrátit?

Obdrželi jste mou žádost o vrácení?

Kdy obdržím vrácené peníze?

Dostal/a jsem jiné zboží než jsem objednala.

Co dělat, když je zboží poškozené?

Jaké možnosti platby přijímáte?

Jaká měna se zobrazuje na webu?

Ukládáte moje platební údaje?

Je bezpečné objednávat online?

Jak zaplatím bankovním převodem?

Lze platit na dobírku?

Mohu zakoupit a použít elektronický dárkový poukaz?

Jak se zaregistruji?

Jak se přihlásím do svého zákaznického účtu?

Zapomněl/a jsem heslo, co mám dělat?

Jak získám slevové kupóny?

Jak mohu použít své kupóny?

Jaké jsou podmínky pro kampaně?

Budou zásoby do skladu doplňěny?

Náš e-shop je otevřený a odbavujeme objednávky do jednoho pracovního dne, tak jako vždy.

Jaká jsme zavedli opatření při balení v GlamPerfe?

  • Ve skladu a při balení vašich objednávek nosíme roušky a rukavice.
  • Dezinfikujeme před začátkem balení i na konci dne balící stoly i další pracovní stoly, zařízení a případné další kontaktní plochy.
  • Při balení se střídáme.

 

Jaké jsou nyní možnosti dopravy a dodací lhůty?

Neustále pro vás sledujeme vyvíjející situaci s dopravou balíčků, a vybíráme vždy pro vás tu nejvýhodnější, aktuálně všichni naši partnerští dopravci doručují bez omezení. Už jsme se prostě všichni v současné těžší situaci naučili "žít". Proto nemusíme měnit naše dopravce, ani lhůty doručení.

Doporučujeme ale, raději zvolte platbu kartou nebo bankovním převodem přímo našemu eshopu, tak aby vaše doručení balíčku mohlo být zcela bezkontaktní.

Od našich dodavatelů dodávky probíhají, také tak jako vždy.

  

Jaké mám možnosti při vrácení zboží?

Pokud vám nevyhovuje vrácení Českou poštou, kontaktujte nás prosím emailem na obchod@glamperfe.cz, my se vám ozveme zpět a domluvíme se na dalším postupu.

  • Registrovat

Nový účet