Koupili jste nevhodný dárek? Unáhlili jste se s objednávkou? Některé produkty Vám nevyhovují? Žádný strach.
Nepoužité nevyhovující zboží, v původním stavu, nám můžete bez udání důvodu vrátit.
Na vrácení máte 30 dnů od jeho převzetí.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na obchod@glamperfe.cz nebo telefonicky na +420 737 880 776. (Po-Pá 9:00 - 15:00). Poradíme a vše společně rychle vyřešíme.
Dbejte prosím na to, aby vrácené kousky byly v takovém stavu v jakém jste je obdrželi, tj. nesmí vykazovat známky opotřebení, používání. V opačném případě můžeme strhnout odpovídající částku z kupní ceny, za uvedení všeho do původního stavu. Není to sice povinné, ale prosíme o vrácení o originálních obalů a visaček, tak aby zboží mohlo udělat radost někomu jinému.
Vrácení platby trvá 5-14 dnů v souladu s platnými právními předpisy.
Mějte na paměti, že podle zákona máte na vrácení 14 dnů a 30ti denní lhůtu nabízíme jako ,,něco navíc“ pro naše milé zákaznice a zákazníky a budeme rádi za brzké vrácení nevyhovujícího zboží, tak aby zboží mohlo udělat radost někomu jinému.
--
Jednoduché vrácení přes Zásilkovnu (68 Kč)
- Zboží, které chcete vrátit, pečlivě zabalte.
- Do balíčku vložte vyplněný formulář odstoupení od smlouvy.
- Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na https://www.zasilkovna.cz/pobocky. Většina výdejních poboček, je zároveň i podacím místem.
- Na přepážce pobočky řeknete kód „90424939“ - zpětná zásilka pro GlamPerfe.cz
- Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí.
- vrácení dopravní společností Zásilkovna je účtován poplatek 68 Kč, který bude odečten z vrácené částky.
- Až zásilka v pořádku dorazí k nám, pošleme vám potvrzovací email.
--
Vrácení jinak než Zásilkovnou (na vlastní náklady)
Pokud vám nevyhovuje poloha žádné pobočky Zásilkovny, můžete zboží poslat přímo na naši adresu (na vlastní náklady).
- Zboží, které chcete vrátit, pečlivě zabalte.
- Do balíčku vložte vyplněný formulář odstoupení od smlouvy.
- Zásilku neposílejte na dobírku, jedině tak budete mít 100% jistotu, že se balíček nezastaví na cestě a nevrátí se zpátky k vám.
- Je lepší nás o tomto vrácení předem informovat, abychom váš balíček tímto způsobem očekávali.
- Adresa pro vrácení: Ing. Jana Kovaříková - GlamPerfe.cz, Lovošská 1033/16, 410 02 Lovosice.
- Můžete k adrese dopravci sdělit také naše telefonní číslo +420 737 880 776 a e-mail obchod@glamperfe.cz, pro jistější a rychlejší doručení.
- Uschovejte si, doklad o odeslání zboží (např. podací lístek), dokud nám balíček dopravce nedoručí nebo nebude vše vyřízeno.
- Až zásilka dorazí k nám, pošleme vám potvrzovací e-mail.
--
Výměna zboží
Chcete zboží vyměnit? Pak postupujte stejně jako při vrácení zboží a následně proveďte novou objednávku.
Užijte si nákupy bez starostí na GlamPerfe.cz.
STÁHNOUT FORMULÁŘ VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Uvádíme vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy - můžete si jej vytisknout, nebo napsat odstoupení od smlouvy v ruce, podle toho, co je pro Vás pohodlnější.
Formulář pro odstoupení od smlouvy (vrácení zboží)
Oznámení o odstoupení od smlouvy
Adresát Ing. Jana Kovaříková - GlamPerfe.cz, IČ: 07364466, Lovošská 1033/16, 410 02 Lovosice, tel. 737 880 776, e-mail:obchod@glamperfe.cz):
Oznamuji, že odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží _______________
Číslo objednávky: _______________
Datum objednání: _______________
Datum obdržení: ________________
Jméno a příjmení spotřebitele: ___________________________
Peníze za vrácené zboží prosím poukažte na bankovní účet číslo ____________________________.
Podpis spotřebitele (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě) __________________
Datum _________________